fredag, juli 08, 2011

Suck.....

Hej!
Jo, jag har ett problem.... :(
När vi åkte på våran resa för några dagar sedan så slog vi av strömmen på typ allting.... Och nu är min dator dubbelt så seg, när jag satt på den för första gången sedan dess så tog det typ 5 minuter att öppna internet, och vet ni vad poängen är?
JAG KAN NT LOGGA IN PÅ MSP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(


*suck*
Lollo inte vara ledsen....
Hej, Lurvan!
Har inte du berättat....???
Nä, just det! :O
Dumma dig....
Alltså.... Lurvan är min Boonie, och hon vill skriva lite då och då när jag skriver iaf....
Ja, och detta problem är allvarligt! För att Lollo måste ju komma och sköta om mig.
Precis, och det är nt bara jag som har detta problem, det är Lill pop också (syrran) som lider av detta... :(
Då får hennes Boonie och drake (Dragen & Blueberry) samma problem! x-o
Men jag skulle vilja att ni skickar kommentarer om vad som har hänt på MSP. Det ända jag vet är att det är Zoo-tema.... men typ om jag har gått upp i lvl 11 och vilka som vann Egypten-tävlingen för film.
Ja, gör det! :)


//Lollo & Lurvan!

1 kommentar:

  1. Hoppas du kommer in på msp snart för vi saknar dig!!!!!!!!!


    Red-

    SvaraRadera