söndag, juli 03, 2011

Över 1000 läsare! ;O

Hallojsan! Annie här!




Ja, det kommer nog (som Lollo sa) bli en sommar med Lollo! Men nu bloggar jag också så det kanske blir en sommar med Lollo och Annie har gjort typ två inlägg!...




Okej, jag vet det är tråkigt att jag nt kommer blogga så mkt men jag har en god nyhet!


VI HAR ÖVER 1000 LÄSARE! :)

Det är ju iaf bra!



Men nu när jag ändå bloggar så tänker jag blogga om det nya temat! Och det är....



























Ja, Egypten! Jag tycker själv att det är rätt roligt, fast Lollo tror jag tycker det är roligare! Hon har till och med gjort en film till tävlingen, titta här!


























Ja, filmen längst upp som jag markerat med gult är det, se och rösta på den är ni snälla! Jag tycker själv att den är superbra!









1 kommentar:

  1. Jag ska kolla och rösta på den! Kul att både du och lollo bloggar under sommaren.


    Red-

    SvaraRadera