tisdag, juli 19, 2011

Min nya film…

…..elr, ja, snart, jag ska snart släppa en ny film! Skrattar Den hadlar om en tjej som heter Lollo (spelad av mig) och en annan tjej som heter Jenni (spela av .:Jenni:.) Och filmen heter “Alla har rätt att gå till skolan ;D” se den gärna när den är släppt! Ler med tungan ute Men eftersom ni är så snälla och läser våran blogg just nu, så ska ni få se lite bilder från den! (Ingen annan har sett bilderna förutom jag!)

Ja, alltså, det börjar med att Lollo & Jenni skriker utan anledning….

Ah

Men de blir vrål-hungriga så de letar upp ett ställe att äta på (de går till en skol-restaurant Förvirrad )

Mattant

Men Blinkar (såklart) går något på tok och Lollo bara står och bläddrar i en bok om alla laga i “den grymma världen”.

Klicka för större bild

Det kan ju vara lite krångligt när de bara har jordnötter som hjärnor! Vem, jag?

Det är en komedi som jag hoppas är rolig! Se den när den släpps! Ler

Bara en annan grej….

levlar snart

Levlar vilken sekund som helst! Ångande arg

Hjääääääääääääääälp miiiiiiiiiiiiiiiiig!

//Lollo

1 kommentar:

  1. Jag hjälper dig när jag har tid lovar! och jag kommer se den filmen det kan alltid vara bra med ett gott skratt. ETT gott skratt förlänger livet med 7 minuter.


    Red-

    SvaraRadera