måndag, juli 18, 2011

♥Sommar-Trams 2♥

Hejsan! Här kommer min andra Sommar-Trams. Ni ska få läsa lite om msp Blinkar!

1. Jag har funderat på detta jätte-länge, men… det finns en animering som nt finns! Fattar ni? Förvirrad Alltså, det visas en animering på startsidan, fast den går nt att köpa! Den kanske har funnits förut…. ?? Vem, jag?

Finns_nt

Ja, just den, ja! Bara skämtar

2. Min Dator har ju installeras om och så där (förut var den så seeeeeeeeeg) så nu har jag hittat ett JÄTTEBRA rit-program! Det är som Paint, fast med mer detaljer… Men det är en sak som nt är så bra med det… Man kan nt göra skärmdumpar och sånt i det! Nt vad jag vet iaf… Men kolla på bilden här nedan (bara test Blinkar ) man kan göra jättemkt på det! Skrattar

msp-art

Coolt, va?! Fred Kolla glittret på texten! Och… kolla ramen! Skrattar (klicka på bilden för att den ska bli större)

Det heter ArtRage 2, sök på det på Google så kan du säkert ladda ner det! När det kom till min dator så följde det med massa andra roliga rit-program, och ett spel! Tummen upp (man ska kasta en boll på en papegoja-bur, låter trist men det är jätteul! Säkert! Jag lovar!) (Själva det där “stora” paketet med spel och andra rit-program heter Bamboo™ Dock

 

1 kommentar:

  1. Jag måste ladda ner det på min dator och jag vet den där animeringen finns inte för förut vill jag ha den till något men så fanns den inte! Iriterande! Måste dra ska fixa rit pogramet.

    Red-

    SvaraRadera