måndag, augusti 08, 2011

:) Kompis (:

Hejsan!

En tjej på msp som heter Medelpad frågade om hon fick vara med i bloggen, så… jag sa ja, men jag försökte göra ett inlägg för ngn vecka sedan, fast det var ngt fel så det publicerades nt, kanske publicerar det lite längre fram på sommaren för det var Sommar Trams nr.4. Ler

Jaja, över till Medelpad. Hon e faktiskt shysst och så, så… här är några bilder på henne! Skrattar
Medelpads            Medelpad3    MedelpadMedelpad2

Bli vän med henne!

P.S!

Håll koll på vad som händer i denna blogg (startsida) för när som helst så kommer ett roligt inlägg av mig OCH Lurvan. Det är en serie som jag har slitit med. Hoppas ni läser det då. Ler

Men, ja, det var allt för mig! Hejdå! Cool

//Lollo

1 kommentar:

  1. Ja hon verkar vara snäll och en tjej mde smak. Det var kul och bra att hon fråga om hon fick vara med i er blogg.



    Red-

    SvaraRadera