fredag, augusti 05, 2011

......

Hej alla underbara bloggläsare!




Ja, jag vet min bloggning har varit usel. Jättedålig faktiskt.




Men jag har bloggat så mkt jag har kunnat (Nästan) och ja, med "Nästan" menar jag att jag bara har haft tillgång till Internet EN gång som jag nt har bloggat, men då var jag bortrest och då var Internet sååååå segt så det gick nt att blogga.



Men, men Lollo och Lurvan har ju iaf bloggat! Och medans har ju jag (och säkert ni andra också!) Haft det kul!




Kul?! Jag har INTE haft det kul, Annie!




Va? Har du inte haft kul, Harriett? Du och Tussan har ju...



VI HAR FAKTISKT DÖTT, ANNIE!



Oj, ja... FÖRLÅT MIG!.... Men nu har jag ju upplivat er...



Ja, ja...Men det är INTE kul för det!

Ja, jag vet, förlåt mig!



Aja! Hej då, och ha en fortsatt trevlig sommar!



















1 kommentar:

  1. Det är ok att du inte bloggat så mycket. Det var nog inte kul at dö men nu lever du igen så det var ju bra.



    Red-

    SvaraRadera