onsdag, juni 22, 2011

Tävling!

Hej!





Ja, nu har vi tänkt att vi skulle ha en tävling!



Du kan vinna en Header till din blogg! :)



Såhär gör du för att vara med:




1. Anmäl dig här i bloggen i en kommentar elr skicka mail till mig elr Lollo på MSP.




2. Gör ett somrigt ArtBook. (Komihåg att du måste maila mig elr Lollo när du är klar med ArtBooket och skriv vad den heter så att vi vet.)




3. Vänta på svar. Vi kommer att presentera vinnarna nån gång under sommarlovet, sista anmälningsdag är 10 juli 2011.




Men du MÅSTE kunna/ha följande saker:




1. Kunna ta skärmdumpar.




2. Kunna klistra in bilder i din blogg.




3. Du måste (Såklart!) ha en blogg!






Ja, precis! Det kan ju vara bra att ha en blogg. ;)



Men ja, alltså som jag skrev förut så måste man kunna göra "Skärmdumpar" och kunna fixa med Headern själv, för jag och Lollo kommer inte att fixa med Headern och lägga ut den på din blogg, utan vi kommer att göra ett inlägg med Headern och vinnaren kommer att få ta en skärmdump på Headern så att den kan fixa så att den kommer in i bloggen.




Här kommer ett exempel på hur headern kommer att se ut, men den kommer nt att se EXAKT likadan ut, men ungefär.
























(det kommer nt att stå "ditt användar namn" och "din bloggadress" men du förstår nog vad vi menar.)




Hejdå!










1 kommentar:

  1. Jag hade anmält mig om jag hade en blogg. för headern hade varit så fin!


    Red-

    SvaraRadera