tisdag, juni 28, 2011

Funkar bra! ;D

Helluh!
Ja, så brukar Annie alltid säga när hon chattar med mig... Om ni undrar vrf hon nt skriver så är det för att hon kommer nt vara så aktiv på sommaren (ute och reser och så, kan nt säåga mer....) så jag ska försöka att hålla bloggen uppdaterad! ;D Hela sommaren med LOLLO! :D Hehe, nä, jag kommer också vara borta om bara ngn vecka, men jag blir borta i typ 5 dar så oroa er nt! ;)
Men att bero på chatta, jo, jag släppte ju en skräck-film tidigare idag, och jag liksom..... JAG HAR TJÄNAT MER ÄN 500 PÅ 2 TIMMAR!!!!!!! Ja, men det var nt riktigt det jag skulle säga, jo, måååååånga och då menar jag måååååånga, har chattat med mig om filmen! Bland annat Miss_Li_bäst! och -Lollo Gaga- alltså 2 super kompisar! :D ;D
Ja, och typ båda två (många fler har chattat om det) har chattat om filmen! :)


Hehe!
Om du nt har sett den så se gärna den! Sparar till ca 2.500 sc, och har 1.767 elr nåt....  :S
Filmen heter "Kalla kårar.... (lite läbbig)
Ja, som ni kanske har märkt så är jag VÄÄÄÄÄLDITG povitiv idag! Elr, ja, just nu då.... men, ja, jag faktiskt nt vrf, men..... det är väl bara bra med positiva bloggare, elr hur?! :o


1 kommentar:

  1. Japp det är bra med positiva bloggare och jag måste se skräk filmen efter som den verkar så bra!


    Red-

    SvaraRadera