onsdag, augusti 29, 2012

Jag har sagt det förut o jag säger det igen!..

Heej!
Ja, jag vet, jag har sagt det förut. Sagt att "När skolan börjar ska jag börja blogga mer..", sagt "Förlåt att jag nt bloggat på länge, men jag ska börja blogga mer...". Jaa, ni har säkert läst att jag skrivit det massor av gånger tidigare.
Men nu ska jag försöka att blogga mer. (Ja, jag vet, jag har sagt det förut och jag säger det igen). Men anledningen till att jag nt har bloggat har det mesta varit för att jag nt haft tid, men jag har heller nt haft så mycket att skriva om. Det ända som jag och Lollo bloggade om var typ "veckans tema", och visst, det var väl bra, men det kommer bara ett nytt tema varje vecka, vilket betydde att bloggen upptaderades ungefär en gång i veckan. Men nu så ska jag iaf sätta upp ett mål, att jag ska blogga minst 2 gånger i veckan. Men för att jag ska klara det så behöver jag er hjälp, det ända ni behöver göra är att svara på frågan här nedanför! :

//Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar