måndag, mars 12, 2012

Poängställning (;

Hallojsan på er!
Ja, idag är det ju måndag och ni vet nog vad det innebär... Och för er som nt vet det så är det på måndagar som vi lägger vi upp poängställningen till våran tävling, där du kan vinna 4 presenter. Om du nt är med i tävlingen så kan du bläddra ner lite så kommer du till tävlingsreglerna. (Du kan behöva kolla på "Äldre inlägg".)
Aja, här kmr poängställningen (Det är bara topp 5 som står här) :
1. NancyCullen, 150 poäng
2. Ril123, 141 poäng
3. Gullet 49, 75 poäng
4. Mimmi<388, 16 poäng
5. MsCici, 11 poäng

Hejdå så länge!

Heeeejj!!! :D
Har jag missat något? ;o
Oj, du har ju skrivit ALLTING... -UTAN MIG! D:
Jaa.. Kke... Men du satt ju bara där, skulle jag vänta i ett år elr?!
Men, jag var ju typ nt riktigt "vaken".. :(
...
Annie... DU SVEK MIG!!!! Och bloggens läsare, de vill ju läsa det JAG har skrivit! D:
Njae.. Dom gillar det jag har skrivit mer, men.. Till saken, DU SOV, DET SA DU JU SJÄLV!
Nej, jag sa bara att jag nt var "vaken", nt att jag sov.... Förresten så sa Lurvan att hon har en ond plan imorse... Jag börjar bli lite rädd... :(
Det är väl inget att vara rädd för?! Jag menar, vad kan dom där söta, små och "snälla" sakerna göra?... Men nu när jag tänker efter... Dom kan göra rätt mkt....D:
Jo, jaa... Jag vet nt, Annie... Får jag trycka på"Publicera"-Knappen?! XD
NEJJ! Elr... Okej, gör det! (;
//Lollo & Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar