söndag, oktober 16, 2011

Hjälp?

Hej, hej! Skrattar 

Skulle bara säga att det vore snällt om ngn gav mig en aouto….

image

Ja… Irriterad

image

Och jag sparar lite Sc…. Ler Skulle vara super-snällt om ni typ kollade på mina filmer, elr vrf nt köpte en present åt mig! Skrattar Fast det skulle ju aldrig hända, har nt hänt på flera månader faktiskt tror jag… :´(

Skulle vara shysst (?stavning?)

Ja, jag menar, jag har suttit fast i lvl 11 i typ 2 månader… Ledsen Så…. HJÄLP?! Tänk om man var lika känd som pumpalisa elr  kissy….. Grön av avundsjuka

Då skulle det se ut såhär:

Miss Lollo Level 20

Wwwwwooooooowwww!!!!!!!!!!! Rött hjärta Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärtaRött hjärta 

//Lollo

1 kommentar:

  1. Du är känd för mig i alla fall och jag kan ge dig auto.

    Red-

    SvaraRadera