onsdag, september 14, 2011

Vinn En Super-Snygg Header! ;D

Hej! :)

Just nu så just Du chansen att vinna en super-snygg header! Ja, fast, det är ju kanske nt världens snyggaste header då…

Men, ja….

MAN MST HA EN BLOGG FÖR ATT FÅ HEADERN!!!!

Ja, alltså, en header är ju bilden Längst upp i en blogg…

Så här kmr den se ut (nästan, jag gjorde en ganska ful & slarvig nu )





Så här är du med i tävlingen:

Lämna en kommentar här i bloggen elr skicka mail till mig, nt Annie på msp!!! I kommentaren elr mailet så ska du skriva 3 jätteviktiga grejer (utan de så kan jag nt ordna headern… )

1. Din blogg-adress

2. Att du anmäler dig till tävlingen, nt bara, blablabla.blablabla.blablabla….

3. Om det är Du elr Du & en annan som skriver bloggen (jag vet nt, det kan vara hur många som helst! ) , för om du säger dig själv och sen så visar det sig att det är typ 3 st som skriver så blir det lite mysko…

Det är bara 1 som vinner (du kan beställa av mig elr Annie också på msp, men de som man kan vinna är alltid bättre gjorda!)

Men kom ihåg: Att jag lottar vem som vinner, så bli nt sur om du förlorar… Det är ju nt jag som styr över papperslappar ju… Elr??

//Lollo

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja vara med men jag kan inte för jag har ingen blogg. :(! DET VAR JU ÄNDÅ GANSKA LÄNGE SEN SÅ DET ÄR JU ÄNDÅ FÖRSENT.



    Red-

    SvaraRadera